Politica de retur a Ozzone Trade SRL

Dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de produse achiziționate la distanță, este reglementat prin Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii (denumită în continuare ”OUG 34/2014”).


În conformitate cu prevederile OUG 34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014.

Termenul de retragere

Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terță indicată în adresa de livrare a comenzii, alta decât Curierul , intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG 34/2014).


Exercitarea dreptului de retragere


În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere, va informa OZZONE TRADE SRL cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul formularului de retur (link), trimis pe adresa de e-mail : office@decuratenie.ro


Exceptări de la dreptul de retragere


Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost desigilate sau deschise de Clienți. Conform articolului 16, litera e din OUG 34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.


Obligațiile Clientului în cazul retragerii


În conformitate cu Art. 14 din OUG 34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze produsele la sediul OZZONE TRADE SRL, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din Contract.


Clientul își asumă ca va suporta cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând OZZONE TRADE SRL despre expedierea returului.


Având în vedere natura produselor comercializate de către OZZONE TRADE SRL, Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat în forma în care a fost receptionat si impreuna cu ambalajul original nedeteriorat.


Clientul va returna Produsul către OZZONE TRADE SRL la adresa: Intr. Mesteacanului nr. 6, C1-U1, Otopeni, Jud. Ilfov,România și numărul de telefon de contact : 0730708060.
În situația în care produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, după inspecția cantitativă și calitativă a produselor returnate, OZZONE TRADE SRL va confirma asumarea obligațiilor legale necesare în cazul retragerii.


Obligațiile OZZONE TRADE SRL în cazul retragerii


OZZONE TRADE SRL va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a intrat în posesia fizică a tuturor produselor returnate de Client. Pentru returnarea parțială a unei comenzi și pentru returnarea integrală a unei comenzi, după deschiderea coletului, nu se restituie costurile livrării achitate de Client la plasarea comenzii.
OZZONE TRADE SRL va rambursa sumele datorate prin virament bancar, în contul bancar furnizat de către client în cuprinsul formularului de retur. (link)
Rambursarea sumelor plătite de Client către OZZONE TRADE SRL nu se poate face în numerar.